divendres, 2 de novembre del 2007

D'antipàtic a simpàtic

Es curiós però l'any passat no desitjava que guanyés el mundial de pilots de fòrmula 1 el senyor Alonso, però enguany i malgrat que estic molt content de la victòria de Ferrari, hagués preferit que el guanyés en Fernando perquè no soporto al xic anglès, que volen convertir en heroi pel color de pell i la seva nacionalitat, i el Raikonnen tot i que no m'importa, no em sembla que un xic que es dedica a montar espectacles d'alcohol i dones i acumula diverses multes i demés, sigui un model a seguir, val a dir que estar a Ferrari ja li val totes les simpaties del món. Però lo dit preferia el tercer en discordia perqué després d'amargar-l'hi la vida tot un any, m'ha semblat que era vulnerable i la part més feble de tots i fins i tot, no em semblava un xulo, (segur que l'any vinent m'acabo menjant les meves paraules).

Per cert, de tota la colla d'escuderies que hi ha m'agradaria molt que marxés a BMW, per què?, molt fàcil: és alemanya com Mercedes, o sigui que tindría un interés increïble en derrotar a la rival del seu país, i té un molt bon equip, a més, se rumoreja que li farien un equip i pressupost a mida només per guanyar el campionat del món, així que lo dit, m'alegro molt que marxi de l'odiós i anglès (enteneu aixó com un insult) Ronn Dennis, i que vagi a una escuderia que li passi pels morros que per ser un campió s'ha de ser moltes coses, i d'entre altres s'ha de conèixer el cotxe i com ficar-lo a punt, com només ho sap fer el Fernando Alonso. No m'agrada l'opció francesa de Renault però bé, si s'ha d'anar es va. I l'opció de Toyota si continuen ficant diners com en fiquen, seria la meva segona opció, com a opció a llarg plaç, i de pas fitxaria al ex-tècnic de Ferrari encara vinculat a aquesta escuderia Norbert Haug i a Michael Schumacher si pogués, fet a fet, si no és problema de diners...
(Afegit) Sembla que lo dels diners de Toyota no va en broma como feia al voltant de Haug i Schumacher, sino que el mag Ross Brawn el tècnic i l'home més buscat de la F1, més que el propi Alonso, sería el tàndem ideal per un equip i segurament aquest home pot fer que Alonso vagi on ell digui i si Toyota té els diners, Habemus Papa.

Una última reflexió, si Mercedes que és l'amo de l'equip amb un 40% de participació, permet que no hi hagi un número 1, que s'hagin fet trampes i el cotxe es configuri amb els planos d'el nou Ferrari; permetre que el seu pilot angleset li tregui segons a Hongria a Alonso i que després el penalitzin (que amb aquells punts hagués sigut campió del món Alonso), etc... què no estará disposada a fer per vendre cotxes i fer-nos creure que són els millors i més fiables i etc.? us dic que crec que no em veureu mai amb un Mercedes, per mi han perdut tot lo que tenien i només me mereixen menyspreu i un descrèdit increïble, abans un BMW que un Mercedes. Lo dit, avant Alonso!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Me gusta mucho que escribas de formula 1, pero más me gusta cuando escribes poesia.