dimecres, 10 d’octubre del 2007

Soyelprimero.com

Estic enganxat al joc d'aquesta plana web, crec que és un joc on els partners volen contractar a gent per la seva feina; el trobo prou interessant i a més a més, cada vegada que penso en deixar el ditxós joc perquè les preguntes semblen repetitives, llavors "zas" com una nova bateria de preguntes noves, barrejades amb les antigues això sí, però les antigues te fan sumar punts i quedar la mar de bé.
Si algú l'ha provat o el prova que m'ho digui, què pensa i com li va...
De totes maneras us encoratjo a provar-ho...
Per cert, té una pregunta malament o mal explicada: quan parla de "indice de valor" de la borsa te dóna vàries respostes: IVG, Ibex i un altra, jo he deduit que no podia ser Ibex perquè és un index de valor local i no deia res d'Espanya... i l'he pifiat: és l'Ibex, però no us dono més respostes que encara sereu dels que m'adelantin...

4 comentaris:

Clara Àlvarez ha dit...

Certifico que està enganxat a aquest joc!
És com un trívial amb preguntes i si vas encertant vas sumant punts i si falles te'ls resta... i llavors com hi ha un rànking et diu a quin número estàs...

Anònim ha dit...

Pos jo he intentat entrar per provar però no ma dixat. No se kem dia de la contrasenya... que havia de ser alfanumerica o algo aixi. O sigue, ke no he pogut jugar, pero si es tipus trivial, segur ke mi enganxaria tambe. De fet fa molt temps em va passa algo paregut en un duna web ke ja no se si existeix (trivialnet o algo aixi). Tornare a intentar entrar i jugar. Ja dire algo.

Jordi Trimiño

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Cinta ha dit...

Gabi, veig que has suprimit un comentari, jo el vaig llegir i no dceia res de l'altre món. Visca la llibertat d'expressió que estem en un país democràtic home!